Aukso pjūvis pristato: Massimo Ghiotti darbų paroda „Kitapus regimybės“ Nacionaliniame Kauno dramos teatre

Vasario 21 2017

Nuo šių metų vasario 21 d. Nacionaliniame Kauno dramos teatre (adresas: Laisvės al. 71) veikia žinomo italų menininko Massimo Ghiotti darbų paroda „Kitapus regimybės“.

Massimo Ghiotti – tai menininkas, metalą pasirinkęs savo mėgstama kūrybine medžiaga, pradedant jau pirmaisiais, 1970 m. jo sukurtais darbais. Tuo laikotarpiu skulptūros buvo bronzinės, kuomet autorius sekė idėja žmogaus kūną atvaizduoti galinga plastikos jėga, tačiau neilgai trukus M. Ghiotti šį stilių paliko tam, kad galėtų įsigilinti į labiau išieškotą, rafinuotą išraišką, kurioje metalas tapo medžiaga, padėjusia atvaizduoti dar nematytas formas bei monumentalias skulptūras. Įtampos, erdvės ir elementai tampa vieniu, nepaisant juose esančių grubių, kitos tipologijos komponentų ar tiesiog postindustrinių detalių. Visi kartu jie formuoja elegantišką ir iškilmingą architektūrą. Kai kuriuos autoriaus darbus turime galimybę matyti Vilniaus Europos Parko šiuolaikinio meno muziejuje po atviru dangumi.

Dailininkas iš Turino (Italija), įprastai kuriantis skulptūras, parodoje Nacionaliniame Kauno dramos teatre rodo nerūdijančio plieno plokštes. Menininkas ne pirmą kartą rengia parodas Lietuvoje. Šį kartą į M. Ghiotti atvežė naujausius, per pastaruosius dvejus metus sukurtus, darbus. Darbai ant metalo plokštės – žiūrovui pateikiamos kaip didelės tapybos drobės. „Man svarbu, kaip išgauti perspektyvą, kaip tai galima padaryti drobėje. Ieškau naujos meno išraiškos metale. <…> Aš nenoriu, kad darbuose matytųsi reljefas, mano užduotis – vengti jo ir siekti kuo labiau priartėti prie tapybos. Radęs šį būdą tobulinu skulptūros ir tapybos junginį“, – apie savo naująją techniką pasakoja M. Ghiotti.

M. Ghiotti pasakoja, kad pirmiausia jis paruošia plieno plokštę, tada ant jos tepa dažus, pro kuriuos persišviečia raižiniai. Paskutinis sluoksnis – lyg užklijuotos metalo juostos – iš tiesų yra tik metalui sugrąžintas pradinis vaizdas. Ritmo ir įtampos kūriniams suteikia intensyvios spalvos, geometriniai ženklai, tuštumos ir nuolatinė atspindžių kaita. Visas šias jėgas savyje talpina plieno plokštė.

„Kitapus regimybės“ parodoje, pasineriame į kitokią ekspresiją ir sutinkame naujas Massimo Ghiotti naudojamas metalo formas. Jos jau praradusios savo trimatę išraišką bei intensyvų brutalumą, kuriuos anksčiau autorius pasitelkdavo jėgai skulptūrų elementuose išreikšti. Metalas vis dar dominuoja, tačiau naudojamas drobės pavidalu. Tai nerūdijančio plieno plokštės – jose sąryšis, darbo pobūdžio tęstinumas bei įtampos išlieka. Erdvės bei formos taip pat įkvepia gyvybę šioms „drobėms“, viskas sugrįžta ir nukreipia vėl į kitus kūrinius. Ritmą ir įtampą joms suteikia intensyvios spalvos, geometriniai ženklai, tuštumos ir nuolatinė refleksų kaita. Visas šias jėgas savyje talpina plieno plokštė, kūriniui suteikianti ant drobės tapyto kūrinio iškilmingumo.

 

Paroda veiks iki balandžio 9 d.

Maloniai kviečiame.

Parodą rengia galerija Aukso pjūvis.

Parodą galima apžiūrėti prieš spektaklius.

Galerijos „Aukso pjūvis“ darbo laikas: I-V 10-18 val.

Tel. 8 37 752750, 8 687 80276, 8 686 20716

El. paštas: auksopjuvis@gmail.com

www.auksopjuvis.lt            

https://www.facebook.com/auksopjuvis

Massimo Ghiotti. Kitapus regimybės. 

grįžti į naujienų sąrašą